Streeknieuws

Lamp tegen matras zorgt voor rook in woning in Dieren

Foto: Martin de Jongh

DIEREN – Een woning aan de Admiraal Helfrichlaan in Dieren stond in de nacht van vrijdag op zaterdag vol met rook. De oorzaak was een lamp die tegen een matras stond.

Het matras was gaan smeulen. De bewoner heeft geluk gehad. Die was nog wakker en ontdekte de rook. In de woning waren geen rookmelders opgehangen.

De brandweer heeft de woning geventileerd en de bewoner kreeg het advies om alsnog rookmelders op te hangen.

Reageren is niet mogelijk

Wij plaatsen functionele cookies, om deze website naar behoren te laten functioneren en analytische cookies waarmee wij het gebruik van de website kunnen meten. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens. Wij maken geen gebruik van advertentiecookies. Klik op meer informatie over ons cookiebeleid. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten