VELP – Een baby van acht maanden oud heeft maandagmiddag rook ingeademd bij een brand in de Nassaustraat in Velp.

In de Nassaustraat was brand ontstaan in een coniferenhaag en overgeslagen naar een naastgelegen schuur. De baby is voor de zekerheid gecontroleerd door de medewerkers van de ambulancedienst. Volgens de brandweer gaat het goed met de baby.

Een hond die in de achtertuin liep, is gecontroleerd door de dierenambulance.

De brandweer heeft het vuur geblust. Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.